1403-01-24 13:20
128
0
89528
خطیب جمعه شهرستان آق‌قلا:

تقویت فرهنگ متعالی یک مطالبه عمومی است

خطیب جمعه شهرستان آق‌قلا از اجرای «طرح نور» در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: تقویت فرهنگ متعالی یک مطالبه عمومی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حجت‌الاسلام سید ابوالفضل حسینی با اشاره به اجرای طرح نور در استان گلستان اظهار کرد: نیروی انتظامی در راستای ارتقای حقوق شهروندی و بر اساس خواست و مطالبه عموم شهروندان با هرگونه ناهنجاری اجتماعی به مقابله می‌پردازد، تقویت فرهنگ متعالی عفاف و حجاب طرح نور در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه رژیم خبیث صهیونیستی یک خطای دیگری هم به خطاهای خود اضافه کرد و آن حمله به کنسولگری ایران در سوریه بود، افزود: کنسولگری و دستگاه‌های سفارت در هر کشوری که وجود دارد، به منزله خاک آن کشور است وقتی به کنسولگری ما حمله می‌کنند یعنی به خاک ما حمله کرده‌اند.

حسینی افزود: تصمیم اتخاذ شده و پاسخ به اسرائیل حتمی است دشمن فکر می‌کند اگر تهدید کند که در صورت حمله به ما پاسخ می‌دهد مشکل را کم یا باعث تخفیف در شدت حمله یا تصمیمات می‌شود اما تاریخ نشان داده جمهوری اسلامی زمانی که تحت فشار است و ضربه‌ای به آن وارد می‌شود بهترین عملکرد را دارد.

وی گفت: مکرم بودن ماه شوال به‌دلیل پسینی بودن این ماه نسبت به ماه مبارک رمضان و ظرف زمانی بودن این ماه برای عید فطر است و برای نجات از آلودگی‌های نفسانی و مزین شدن به زیبایی‌های ربانی باید ذیل ولایت و توسل به حضرات معصومین علیهم السلام باشیم.

خطیب جمعه شهرستان آق قلا در پایان گفت: تقدیر و تشکر از مردم به جهت حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر که همچنان خدا را شکر که سمت درست تاریخ ایستاده‌ایم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.